انا وزني ٨٧ وطولي١٧٤ وكتلة العضلات ٦٠ كلغ والدهون بالميه ٢٥ احتاج لانقاص
05:10 م الأحد 13 أكتوبر 2019
انا وزني ٨٧ وطولي١٧٤ وكتلة العضلات ٦٠ كلغ والدهون بالميه ٢٥ احتاج لانقاص نسبة الدهون ولا اعلم كيف اضع نظام غذائي مع العلم اني العب لعبة الحديد
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمنا واحتياجاته وللهدف اللي عايزين نوصله مع النظام الرياضي .. ودة بيحتاج تقييم كامل للحالة عشان نقدر نحدده بدقة