أنا أبلغ من العمر ١٦س ووزني ٦٠ وطولي ١٥٨ أريد تخفيف وزني خلال أقل من شهر
08:35 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
أنا أبلغ من العمر ١٦س ووزني ٦٠ وطولي ١٥٨ أريد تخفيف وزني خلال أقل من شهر إلى ٤٨ فما هي الحمية المثالية؟
الحمية المثالية هي عمل نظام غذائي ورياضي مناسب ليك ولجسمك والطريقة الأنسب لإستجابته عشان نقدر نستمر وننزل في الوزن ونحافظ عليه طول حياتنا ومنرجعش نزيد مرة تانية.