اريد زيادة الوزن بسرعة عمري 17 سنة و طولي 165 الوزن 47 اريد طريقة مضمونة
08:37 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
اريد زيادة الوزن بسرعة عمري 17 سنة و طولي 165 الوزن 47 اريد طريقة مضمونة لزيادة الوزن بسرعة وشكرا
اضمن طريقة لزيادة الوزن اننا نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها جسمنا عشان نزيد بطريقة صحية .. ممكن ناخد وقت اطول شوية لكن مع الاستمرار بنقدر نوصل لهدفنا وبنكون وقتها في كامل الصحة