اريد زيادة الوزن بسرعة عمري 17 سنة و طولي 165 الوزن 47 اريد طريقة مضمونة
08:28 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
اريد زيادة الوزن بسرعة عمري 17 سنة و طولي 165 الوزن 47 اريد طريقة مضمونة لزيادة الوزن بسرعة وشكرا
اضمن واحسن طريقة عشان نزيد بطريقة صحية بدون ما نأثر علي صحتنا بالسلب هي اننا نمشي علي نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها جسمنا .. ممكن فعلا ناخد وقت اطول شوية لكن مع الاستمرار هنوصل لهدفنا واهم حاجة هنكون زودنا وزننا بطريقة صحية بدون ضرر علينا من اي نوع.