السلام عليكم اسمي / حسام السن / 23 الطول 169 الوزن 65
12:32 ص الجمعة 21 فبراير 2020
السلام عليكم اسمي / حسام احمد عبدالله السن / 23 الطول 169 الوزن 65 humalog-mix-25 اعاني من مرض ارتفاع السكر واخذ انسولين الجرعه / مرتين في اليوم قبل الفطار 35 واحده وقبل العشاء 20 وحده احتاج الي نظام غذائي من فلك مناسب مع حالتي
عشان نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك محتاجين نعمل تقييم شامل لحالتك عشان النظام يكون مناسب وتقدر تستمر عليه بدون اي ضرر على صحتك من اي نوع.