انا اعاني من زيادة في الوزن بشكل كبير أبلغ من العام ١٦ سن و الوزن كيلو
10:49 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
انا اعاني من زيادة في الوزن بشكل كبير أبلغ من العام ١٦ سن و الوزن كيلو جرام ٨٦ انا فتاة تعاني من أكياس على المبايض و أملاح في الكلية احتاج الى نظام غذائي للتحكم في الوزن و انزالة و شكرا 🌹
أهلا بيكي، احنا محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام المناسب ليكي ولجسمك وسنك عشان تقدر تستمري عليه وتوصلي للوزن المناسب بالتدريج.