السلام عليكم كم تستوعب المعده كمية بروتين في الوجبه الواحدة للاستفاده منه
10:41 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
السلام عليكم كم تستوعب المعده كمية بروتين في الوجبه الواحدة للاستفاده منه للاعب كمال اجسام
بتختلف من شخص لآخر حسب جسمه واحتياجه والهدف اللي عايز يوصله.