عمري 16 سنة و أنا هزيل الجسم أزن 52 أريد ممارسة رياضة كمال الأجسام
10:38 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
عمري 16 سنة و أنا هزيل الجسم أزن 52 أريد ممارسة رياضة كمال الأجسام هل أستطيع شراء بروتين و أستعملها وفي نفس الوقت أكتسب وزنا مناسب و جسم مثالي
مش بننصح بتناول مكملات غذائية غير بعد سن العشرين وتحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب. ممكن ناخد كل العناصر اللي محتاجها الجسم بالغذاء المتوازن.