هناك بروتين لزيادة الوزن فأنا بحاجة الى مكمل غذائي لأن غذائي اليومي لا
10:47 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
هناك بروتين لزيادة الوزن فأنا بحاجة الى مكمل غذائي لأن غذائي اليومي لا يوفر ما يحتاجه جسمي ولا أستطيع إكثار الوجبات لأنني سريعا ما أشبع وأنا أريد ممارسة رياضة كمال الأجسام لاكن وزني لا يسمح لي ما الحل
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت اشراف مختص متابع للحالة عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا. وعشان نزيد بطريقة صحية محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يوفر لجسمنا العناصر اللي محتاجها.