انا خسيت بطريقة كبيره جدا وعندي مناسبه ولازم اتخن لو ممكن تقولي اعمل اي
05:38 م السبت 08 أغسطس 2020
انا خسيت بطريقة كبيره جدا وعندي مناسبه ولازم اتخن لو ممكن تقولي اعمل اي محتاجه ردكم بسرعه
لازم نتخن بالتدريج وبطريق صحية عشان منسببش اي ضرر لجسمنا..
وعشان نزيد لازم نعمل نظام غذائي متوازن يناسب احتياجات جسمنا وهدفنا