اعاني من ثبات وزن كيف بكسره تعبت وانا جربت كل الريجيمات حك كسر الوزن ومنها
05:36 م السبت 08 أغسطس 2020
اعاني من ثبات وزن كيف بكسره تعبت وانا جربت كل الريجيمات حك كسر الوزن ومنها تمر واللبن
ثبات الوزن ليه أكتر من سبب ممكن يكون في سبب طبي وممكن يكون الدايت اللي بنتبعه مش مناسب لطبيعه استجابة الجسم..
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد سبب ثبات الوزن ونعرف نحله بدقة. ونصمم نظام غذائي متوازن مناسب لجسمك واستجابته.