انا فتاة عمري 21 سنة طولي 1,70 و وزني بين 62/63 كغ اريد ان ازيد من وزني
05:27 م السبت 08 أغسطس 2020
انا فتاة عمري 21 سنة طولي 1,70 و وزني بين 62/63 كغ اريد ان ازيد من وزني الى حوالي 69/70 كغ ليكون وزن مثالي مع طولي فكيف اكسب الوزن بطرق صحية
بنقدر نكتسب الوزن بطريقة صحية باننا نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي جسمنا محتاجها عشان نزيد بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنكتسبه.