طريقه غذائية صحيحه لان تراكم الدهون في منطقتي الزند واللغلوغ الجهه السفليه
05:25 م السبت 08 أغسطس 2020
تراكم الدهون في اي منطقة بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يناسب جسمنا وهدفنا.