اريد شرب حبوب كورتيزون لاسمن لانني جربت كل شئ دون فائدة ماذا تنصحني
05:05 م الأحد 13 أكتوبر 2019
الافضل نعمل نظام غذائي ورياضي متوازن حسب إحتياجات جسمك وحسب الهدف اللي عايزين نوصله ، لزيادة الوزن بنعمل نظام علي المدي الطويل وبناخد فترة اطول من التخسيس لكن مع الاستمرار بنوصل لهدفنا بدون ما نضر جسمنا