لم يتم العثور على نتائج البحث
انت طولي ١٥٠ و وزني ٧٣ وعمري ١٨ وحابه اخس ومش عارفه اعمل نضام غذائي جميل
07:22 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
انت طولي ١٥٠ و وزني ٧٣ وعمري ١٨ وحابه اخس ومش عارفه اعمل نضام غذائي جميل اثبت عليه من غير ما احرم نفسي من الاكل لان بكل صراحه الاكل بل نسبه الي اجمل شي في لحياه وكاعد اواجه صعوبه بعمل نضام غذائي صحي و مناسب االاكل لمتوفر عندنه الي اطلبو من حضرتك يا دكتور تعملي نضام غذائي صحي بليزز ويكون مناسب و اخس عليه بسرعه مع تحديد كميه الاستمرار عليه وشكرا ً من كل قلبي♥️
عشان نعمل نظام غذائي مناسب ليكي ولجسمك وظروفك الصحية وطبيعة يومك محتاجين تقييم شامل الأول عشان النظام يكون مصمم مخصوص ليكي وتقدري تستمري عليه وتوصلي للنتيجة اللي عايزاها وفي نفس الوقت بدون حرمان ولا ضغط