لم يتم العثور على نتائج البحث
انا مريضة ومشكلتي سمنه في الفخذ والمؤخره وابي حل بليز ساعدوني لوجه الله
06:53 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وظروفك الصحية عشان جسمك يستجيب بصورة أفضل وبدون ضرر علي صحتنا ودة محتاج تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد الأنسب