لم يتم العثور على نتائج البحث
محتاجه اسم علاج يعلى الحرق ويخسس البطن بدون ميأثر على الحاله الصحية لأنى
06:24 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
محتاجه اسم علاج يعلى الحرق ويخسس البطن بدون ميأثر على الحاله الصحية لأنى أخدت قبل كده كنت عصبيه جداً وجالى إكتئاب وضغطى علي ونفسى أخس بأمان وهل فعلاً ابلكس كويس اجيبه وأستخدمه مع العلم انا عمله عملية أستئصال المرارة ومن ساعتها زدت فى الوزن جداً فلو أمكن عايزة نظام أمشى عليه بدون الاحساس بالجوع لأنى بصحى بدرى جداً واليوم بيكون طويل فبجوع وللأسف بحب النشويات جداً بس بدءت أقلل منها هيه والسكريات ووزنى حالياً 76 وطولى 150 نفسى أبقى 60 وشكراً
انا فعلا مش بنصح باي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب .. لوجود كتير منها غير مصرح به من وزارة الصحة وبيحتوي علي مواد ضارة جدا علي صحتنا ،
الأفضل يتعمل تقييم كامل لحالتك وجسمك وظروفك الصحية وطبيعة يومك ونصمم نظام غذائي ورياضي مناسب ليكي وبدون حرمان ولا جوع عشان نقدر نستمر عليه ونوصل للوزن اللي عايزينه ونحافظ عليه.