سلام عليكم انا ١٦ سنه وزني ٦٨ و طولي حوالي ١٧٦سم بتمرن جودو بقالي حوالي
05:13 م الثلاثاء 08 أكتوبر 2019
سلام عليكم أنا 16 سنة وزني 68 وطولي حوالي 176 سم بتمرن جودو بقالي حوالي 9 سنين وبروح جيم بقالي 10 شهور. سؤالي بقه: هل في مشكلة لو أخدت الواي بروتين دلوقتي أو بعض المكملات الغذائية الأخرى مثل الكرياتين. وشكرًا.
وعليكم السلام
عشان ناخد المكملات الغذائية لازم نكون فوق 18 سنة.