لم يتم العثور على نتائج البحث
دكتور انا وزني 88 وعمري 26 و عندي دهون زايده في بطني و صدري و الارداف
05:33 م السبت 23 نوفمبر 2019
دكتور انا وزني 88 وعمري 26 و عندي دهون زايده في بطني و صدري و الارداف احتاج حميه
تراكم الدهون في مناطق محددة بيدل ان اكلنا ملخبط وفي نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة ..
محتاجين نعمل نظام متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها جسمنا وفي نفس الوقت بدون حرمان عشان نقدر نوصل للوزن والشكل الأفضل بالنسبالنا ونقدر نحافظ عليه