21 انا اعاني من النحافه السن الطول 1815 519 الوزن دهون الجسم 51% مؤشر
09:01 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
21 انا اعاني من النحافه السن الطول 1815 519 الوزن دهون الجسم 51% مؤشر كتلة الجسم 158 وزن العظم 26 وزن العضلات 467 الطاقة المستهلكة يوميا 1355 الطاقة المطلوبة للجسم 2900 نسبه الماء في الجسم 695% محتاج نظام غذائي وهل هحتاج أدوية زي فاتح شهيه من حضرتك يا دكتور
محتاجين فعلا نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك ومتفصل مخصوص ليك ودة بيحتاج تقييم كامل لحاجات كتير جدا بتحتاج متابعة عن قرب عشان نوصل لأفضل نظام مناسب للجسم واللي هتقدر تستمر عليه وتوصل لهدفك بسهولة وتقدر تحافظ عليه فيما بعد إن شاء الله.