انا عندي 18 سنة ولسه مبلغتش ورفيع اووي اي الحل ونبي
08:51 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
ناخد كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا وناكل وجبات مفيدة وصحية ومتوازنه فيها خضروات وبقول ونشويات وبروتين ومننساش الفواكه والمكسرات ، كل دي عناصر مهمة للجسم خصوصا في مرحل النمو.