مرحباا انا فتاه في ال18 من عمري طولي 158سم و وزني 43 اريد زياده وزني للوصول
08:54 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
مرحباا انا فتاه في ال18 من عمري طولي 158سم و وزني 43 اريد زياده وزني للوصول الى الوزن المثالي لطولي ولعمري بوقت مثالي اتمنى ان تنصحني بافضل الطرق لذالك وهل هناك ادويه تزيد من سرعه اكتسابي للوزن وهل هيه مضره ام لا مع بالغ شكري وامتناني
مش بننصح باي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان ميأثرش علينا باي شئ سلبي ..
الأفضل نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لينا ولجسمنا وللطريقة المناسبة لإستجابته وهنلاقي نفسنا بنزيد بالتدريج وبطريقة صحية وآمنه .. ممكن ناخد فترة اطول شوية لكن مع الاستمرار بنوصل لهدفنا وبنكون في كامل الصحة.