وزني 38وطولي ١٦٥ونفسي اخس او اعلاج يكون امان وعندي ٢٤ سنه
08:42 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
اكيد قصدك حضرتك 83 ..
مش بننصح باي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع للحاله عن قرب عشان ميأثرش علينا باي شئ سلبي ،
افضل طريقة هي عمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتنا وللجسم وللطريقة الأنسب لإستجابته عشان ننزل في الوزن بالتدريج ونوصل لهدفنا ونقدر نحافظ عليه طول حياتنا.