اسمي خالد ، عمري ٢١ ، وزني ثابت ٥٠ احياناً يزيد كيلو و يرجع ، الحمدلله
08:46 م الأربعاء 06 نوفمبر 2019
اسمي خالد ، عمري ٢١ ، وزني ثابت ٥٠ احياناً يزيد كيلو و يرجع ، الحمدلله ما اعاني من اي مشاكل صحية ، ابغي طريقة ازيد وزني ع الاقل خمسه كيلو زياده
الحمد لله ان مفيش اي مشاكل صحية يا خالد ..
نقدر نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتنا وجسمنا يكون متوازن وفيه كل العناصر اللي محتاجها الجسم ورياضة تكون مناسب ليك عشان نزيد في الوزن بالتدريج وبطريقة صحية وآمنه.