هل عشبه المورينجا تستخدم للتخسيس ؟وهل هي مضاده لخصوبه السيدات؟
02:01 ص الخميس 07 نوفمبر 2019
المورينجا من الأكلات اللي بتحتوي علي نسبة عالية جدا من المغذيات والفيتامينات والمعادن ومضادات الأكسدة ، لكن في بعض الاثار الجانبية المترتبة عليها انها بتقلل الخصوبة خصوصا للسيدات .. وبالتالي لو حد هيتناولها بشكل علاجي محتاجة تتابعي مع الدكتور الخاص بكِ ولا ينصح لها اثناء الحمل