دلوقتي بعد الاكل بشوية بدخل الحمام واحيانا بعد ما اكل بليل وانا اصحا الصبح
02:04 ص الخميس 07 نوفمبر 2019
دلوقتي بعد الاكل بشوية بدخل الحمام واحيانا بعد ما اكل بليل وانا اصحا الصبح ادخل الحمام وبعد ما اطلع من الحمام بحس بدوخه وخمول في الجسم وخسيت بطريقة غريبة وزني وصل ل 47 كيلو و انا سني 26 سنة
محتاج متابعة مع طبيب جهاز هضمي عشان يكشف ويحدد بالظبط ايه المشكلة المتعلقة بالقولون