عندي 24سنة ووزني مش بيزيد عن 40كيلو وطولي 150سم
01:50 ص الخميس 07 نوفمبر 2019
عملية زيادة الوزن عملية محتاجة استمرارية عشان نقدر نوصل لوزن صحي ومناسب .. اولا محتاجين ناكل وجبات متعددة صغيرة علي مدار اليوم بتحتوي علي نسبة عالية من المغذيات وممكن ندخل الاكلات ذات المحتوي العالي من السعرات الحرارية زي الفول السوداني المكسرات البذور واضافه الدهون الصحية للأكلات مع نسبة متوازنة من البروتينات والنشويات .. ومهم جدا ممارسة الرياضة وخصوصا تمارين الاوزان او تمارين تقوية العضلات عشان نزود الوزن بشكل صحي ومظبوط