لم يتم العثور على نتائج البحث
اذا كان الوزن مظبوط بس في سمنه موضعيه في البطن وبعد رجيم فميش اي حاجه بتتغير
02:24 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
اذا كان الوزن مظبوط بس في سمنه موضعيه في البطن وبعد رجيم فميش اي حاجه بتتغير ،فهل جلسات الكافتشين والفاكيوم والراديوم والشد هتحيب نتيجه وهل ليها مضاعفات مع العلم ان سني 18
الجلسات بتساعد في تحسين الشكل عن طريق حرق الدهون في اماكن موضعية في الجسم لكن لو لخبطنا في اكلنا بترجع الدهون تتراكم مرة تانية ، فمحتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللازمة لجسمنا بدون زيادة وبدون حرمان عشان نقدر نستمر ومع ممارسة نشاط رياضي هنوصل للوزن والشكل اللي احنا عايزينه إن شاء الله.