اريد ان اعمل ريجيم وانا لدي مرض فقر الدم وازالة الكرش
02:27 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب للجسم وللحالة الصحية وللهدف اللي عايزين نوصله وفي نفس الوقت بدون حرمان عشان نقدر نستمر ومع ممارسة نشاط رياضي هنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه.