وزني 65 وسني 20 وطولي 163 ومحتاجه نظام غذائي للتخسيس يكون جيد
02:09 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن ومناسب لجسمنا وإحتياجاته ومناسب للحالة الصحية وهدفنا مع ممارسة نشاط رياضي وهنقدر نوصل للوزن اللي احنا عايزينه إن شاء الله.