انا بتابع نظام غذائى مع ادويه منهم لايبكروم وا هارفا زوزو ثابت بقالى ٣
02:07 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
انا بتابع نظام غذائى مع ادويه منهم لايبكروم وا هارفا زوزو ثابت بقالى ٣ اسابيع ممكن اعرف ايه الليبى مع العلم كان وزنى ١٣١ ونصف ووزنى الان ١١٧ وسنى ٣١ وطولى ١٦٦ ولا يوجد اى أمراض ممكن اعرف استشارات شبيه لتنزيل الوزن
ثبات الوزن مرحلة طبيعية بتحصل مع معظم الناس اللي بتخس وحلها إننا بنعمل بعض التغيرات الإستراتيجية في النظام الغذائي والتمارين وبنرجع ننزل في الوزن مرة تانية مفيش مشكلة.