مرحبًا عمري 16 سنةً ووزني 71 وطويلي 155 ومش مرتاحة في وزني ممكن رجيم اتبعها
02:12 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
مرحبًا عمري 16 سنةً ووزني 71 وطويلي 155 ومش مرتاحة في وزني ممكن رجيم اتبعها لانو كل مرة اعمل رجيم ارجع أزيد
مش محتاجين نعمل ريجيم ونخس وبعدها نلخبط ونرجع نزيد مرة تانية ، محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها جسمنا وفي نفس الوقت بدون حرمان لكن نعرف ناكل ازاي ونعرف الكميات المناسبة لجسمنا وهدفنا مع ممارسة نشاط رياضي وهنوصل لهدفنا مع الاستمرار وهنقدر نحافظ عليه طول حياتنا.