اعاني من نقصان في وزني حيث يبلغ كتلة جسمي 165 كجم ، على الرغم من انني
02:16 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
اعاني من نقصان في وزني حيث يبلغ كتلة جسمي 165 كجم ، على الرغم من انني اتناول جميع وجبات الطعام بانتظام وتناولت من قرابة شهرين حبوب التسمين ولم يفي ذلك بالغرض ، ما الحل ؟
مش بننصح بتناول اي حبوب غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان ميحصلش ضرر من اي نوع
محتاجين نعمل تحليل أنيميا ولو موجودة تتعالج .. ونعمل نظام متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم .. زيادة الوزن بتحتاج فترة عشان نلاقي النتيجة اللي عايزنها لكن مع الاستمرار بنقدر نوصل للوزن اللي احنا عايزينه إن شاء الله.