لو سمحت بعد اذن حضرتك انا دلوقتي شاب عندي خمسة عشر سنة واريد انقاص بعض
06:01 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
لو سمحت بعد اذن حضرتك انا دلوقتي شاب عندي خمسة عشر سنة واريد انقاص بعض من وزني ووزني حوالي ٧٥ وطولي متر ونصف
عشان ننقص من الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وسنك ويساعدنا نوصل لهدفنا بطريقة صحية .. وعشان نقدر نحدد دة لازم نعمل تقييم كامل ليك الاول.