اهلا هل الفواكة ترفع السكر وهل هناك فواكة لاتضر بارتفاعالسكري
06:05 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
أهلا بيك ، كل الفواكة مفيدة وفيها عناصر مهمة لجسمنا ، لكن لابد من الاخذ في الاعتبار الكمية المناسبة لينا في اليوم .. ودي بتتحدد حسب المسموح من السعرات وتقسيم الوجبات والسناكس وكمان حسب الحاله الصحية والكمية المسموحة للفوكة والسكريات