من فترة كبيرة بدأ وزني يقل بصورة ملحوظة وحاولت أرجع لوزني الطبيعي مرة تانية
06:07 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
من فترة كبيرة بدأ وزني يقل بصورة ملحوظة وحاولت أرجع لوزني الطبيعي مرة تانية بس مقدرتش
محتاجين نعرف سبب النزول في الوزن ولو في اي سبب طبي يتعالج الأول ، ونعمل نظام غذائي متوازن مناسب لإحتياجات جسمنا يساعدنا نحافظ علي الوزن ونكون بأفضل صحة.