وزنى 100 ك واريد ان اصل 75 مانوغ العشاء المسوح بيه وهل الفطار اكل فيه جيدا
05:48 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
وزنى 100 ك واريد ان اصل 75 مانوغ العشاء المسوح بيه وهل الفطار اكل فيه جيدا ام انقص كمياته ايضا علما بان الحرق ضعيف لقلة النشاط
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يناسب حالتك وطبيعة الجسم عشان يساعدنا نعلي الحرق وننزل في الوزن وفي نفس الوقت نكون بأفضل صحة وجسمنا يكون بياخد كل العناصر الغذائية اللي محتاجها