لو سمحت انا سباحه وكنت عايزه اعرف نظام غدائي سليم امشي عليه ويقوينى لانى
05:53 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
لو سمحت انا سباحه وكنت عايزه اعرف نظام غدائي سليم امشي عليه ويقوينى لانى محتاحه اشد شويه وابنى عضلات مع المخاظه ان وزمى ميزدش يعنى وانا عندى متلازمه القولون المتهيج وفي اكل كتير ممنوعه منه طبعا انا عندى 16 سنه وطولى 154ووزنى 56 ارجو الافاده🙏🏻
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونصمم نظام غذائي متوازن يناسب هدفك في زيادة العضلات والحفاظ علي الوزن وفي نفس الوقت يراعي حالتك الصحية عشان تقدري تستمري عليه بدون اي تأثير سلبي علي صحتك