انا اعاني من نحف شديد لدرجة عمري٢٠سنه ولايوجد صدر نحف ليس طبيعي دائماً
05:56 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
انا اعاني من نحف شديد لدرجة عمري٢٠سنه ولايوجد صدر نحف ليس طبيعي دائماً اذا بروح مكان اضطر ان البس ملابس تحت ملابسي عشان يطلع شكل جسمي متوازن
محتاجين نعمل تحليل الانيميا عشان تتعالج اذا كانت موجودة الأول ، ونعمل نظام غذائي متوازن يوفر لجسمك العناصر الغذائية اللزمة له عشان نزيد بطريقة صحية ومتوازن ونحافظ علي الوزن بعد كدة، زيادة الوزن بتاخد وقت شوية لكن مع الاستمرار علي النظام المناسب ليكي هنوصل لهدفنا بالتدريج إن شاء الله.