حياتى كلها بليل من 4 العصر ل 8 الصبح كيف انظم وجبات الدايت
05:43 م الجمعة 13 ديسمبر 2019
مفيش مشكلة نقدر نعمل نظام متوازن يناسب مواعيد وطبيعة يومنا ويساعدنا نوصل لهدفنا ونكون بأفضل صحة ؛ ولكن هيحتاج تقييم كامل عشان نقدر نصممه مخصوص لحالتك ونقدر نستمر عليه.