انا وزنى 91كيلو وعندى 15 سنة وعايزة اخس وباكل شبسى بكسوت كتير اعمل ايه
11:26 م الخميس 19 ديسمبر 2019
اول حاجة نبتدي نقلل الشيبسي والبسكوت بالتدريج وناكل حاجات صحية أكتر ، وعايزين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمك في المرحلة دي ويساعدنا ننزل في الوزن بالتدريج وبدون حرمان عشان نقدر نستمر عليه .. وكمان نحاول نمارس اي رياضة بنحبها عشان هي هتساعدنا نوصول لوزن وشكل جسم متناسق ونكون في أفضل صحة.