عمري ٢٣ سنه طولي ١٦٥ ووزني ٨٠ اعاني زياده في منطقة البطن والجناب بصوره
11:21 م الخميس 19 ديسمبر 2019
عمري ٢٣ سنه طولي ١٦٥ ووزني ٨٠ اعاني زياده في منطقة البطن والجناب بصوره كبيره اريد وصفه طيبه لتخسيس هذه المنطقة
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يناسب جسمك والطريقة الانسب لإستجابته ويساعدنا نوصل لهدفنا بالتدريج وكمان نظام رياضي يساعدنا في الوصول لشكل الجسم اللي احنا عايزينه ، ومع الاستمرار بنقدر نوصل لهدفنا واحنا بأفضل صحة ونحافظ عليه طول حياتنا.