مرحبا انا فتاة عمري 34 ولست متزوجه وزني قبل شهرين كان 49 وبعدها نزل بدون
05:33 م الأحد 22 ديسمبر 2019
مرحبا انا فتاة عمري 34 ولست متزوجه وزني قبل شهرين كان 49 وبعدها نزل بدون سبب وصل 45 هل هذا طبيعي طبعا انا ماسوي رجيم كان وزني ثابت 49 مايتغير
احيانا بيحصل اختلافات في الوزن ودة شئ طبيعي، اهم حاجة تابعي واعملي فحوصات لنفسك مرتين في السنة عشان تطمني علي صحتك عشان لو لقدر الله في حاجة نقدر نتابع مع دكتور متخصص