اريد ان ازيد في الوزن عمري 20 ووزني 50 وفي منزل لا ااكل كثيرا
05:36 م الأحد 22 ديسمبر 2019
محتاحين نعمل تحليل انيميا عشان لو موجوده نبدأ نعالجها، ونعمل نظام غذائي متوازن بيحتوي علي كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمك .. وهنبدأ نزيد في الوزن بالتدريج ومع الاستمرارية إن شاء الله