انا وزني 55kg وطولي170 cm وانا نحيف مند صغري سؤالي هو ماهو سبب النحافة
05:39 م الأحد 22 ديسمبر 2019
انا وزني 55kg وطولي170 cm وانا نحيف مند صغري سؤالي هو ماهو سبب النحافة ؟ مع العلم انني اتناول بشك طبيعي تلات وجبات يومين ولا اعني من اي شيء الحمد لله هل مناك تحاليل وما اسمهم ؟
محتاجين نعمل تحليل انيميا عشان لو موجودة نبدأ نعالجها، احيانا بتكون النحافة بسبب جينات وراثية .. لكن نقدر نعمل نظام غذائي متوازن بيحتوي علي كل العناصر اللازمة لجسمك وبالتدريج ومع الاستمرارية بنبدأ نزيد في الوزن ونوصل للوزن اللي عايزينه.