نظام غذائي للمراة الحامل في الاشهر الاولى مع عدم زيادة الوزن طيلة فترة
08:08 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
نظام غذائي للمراة الحامل في الاشهر الاولى مع عدم زيادة الوزن طيلة فترة الحمل
اثناء الحمل الاولوية بتكون ان الام والجنين ياخدو التغذية السليمة اللي توفر كل العناصر لصحتك وصحته ، اهم حاجة نمشي علي نظام غذائي متوازن يساعدنا منزدش فوق الطبيعي بتاع الحمل .. النظام بيتصمم مخصوص لحالتك حسب احتياجات جسمك في الفترة دي