انا وزني زمان كان ١٢٠ كيلو وعرفت اخس بالرجيم والرياضه لحد مابقيت ٨٦ كيلو
07:48 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
انا وزني زمان كان ١٢٠ كيلو وعرفت اخس بالرجيم والرياضه لحد مابقيت ٨٦ كيلو وثبت علي كدا كتير بس فيه فتره حوالي ٣ شهور وزني زاد بطريقه فظيعه مره واحدا لدرجه اني في مره نمت وقومت لقيت وزني زاد ٣ كيلو لوحدا و باقيلي فتره مواظب علي الرجيم والرياضه وجسمي مافيش اي استجابه خالص بالعكس بلاقي وزني زاد كمان في سواعي ومش لاقي حل وتعبت الصراحه ياريت لو تقدرو تساعدوني وشكرا
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته والطريقة الأنسب لإستجابته عشان ننزل بالتدريج ونعرف نحافظ علي الوزن اللي وصلناله بعد كدة ، نظام غذائي متوازن مش دايت لفترة معينة ونرجع نلخبط ونزيد مرة تانية.