اشعر بالارهاق الشديد وصداع عندا استخدم عقلي في التقكير والمذاكرة وايضا
07:50 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
اشعر بالارهاق الشديد وصداع عندا استخدم عقلي في التقكير والمذاكرة وايضا كل مااحفظ واذاكر شيئا انساه ليس هناك تركيز ابدا
محتاجين نعمل تحليل انيميا عشان لو موجودة نبدأ نعالجها بالتدريج ، ونعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمنا في المرحلة دي عشان نكون بكامل الصحة والتركيز.