علاج للنحافه معنديش مشاكل صحيه ولا انيما بالعكس بتحرك وبزاكر ومن الاوائل
07:52 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
علاج للنحافه معنديش مشاكل صحيه ولا انيما بالعكس بتحرك وبزاكر ومن الاوائل كمان
برافو عليك انك من الاوائل ، محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب للجسم وفيه كل العناصر اللي محتاجها .. النحافة بتاخد فترة عشان نوصل للوزن اللي عايزينه لكن مع الاستمرار علي النظام المناسب للجسم بنوصل لهدفنا ان شاء الله.