كنت عايزة اشتري مكمل غذائي من علي الفيسبوك و عايزة اسئل دكتور تغذية هل
07:53 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
كنت عايزة اشتري مكمل غذائي من علي الفيسبوك و عايزة اسئل دكتور تغذية هل له ضرر ولا لا
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر علي صحتنا.